2012. március 8., csütörtök

Boldog nőnapot!

Jack Mills 1942 óta minden héten egy virágcsokorral a kezében áll felesége elé. Januárban ünnepelték 70. házassági évfordulójukat, ami azt jelenti, hogy a 88 éves Millie ezidáig mintegy 3000 virágkölteményt kapott férjétől. Pontos adataim nincsenek, de becslésem szerint körülbelül 2980 csokorral lehetek lemaradva.

Szegény férfiak! Ma reggel láttam, hogy egymás hegyén-hátán állva lesték az üzletek celofánba tekert virágkínálatát. Hogy tulipán vagy szegfű az mindegy, csak legyen valami. Sokkal egyszerűbb (és olcsóbb) ez a megoldás, mint bemenni egy virágüzletbe és csokrot köttetni. Mert honnan is tudhatná egy halandó férfi, hogy mi mihez passzol, hogy melyik virághoz milyen virág vagy zöld(ség) illik? Ráadásul van egy-két túl kíváncsi eladóNŐ, akik egymás után teszik fel azokat a keresztkérdéseket, melyekre csak vállvonogatással lehet válaszolni. Néhányszor már elhatároztam, hogy megtanulom legalább a virágok neveit, de végül mindig a mutogatásnál kötöttem ki: "abból kérnék kettőt, meg abból, ami ott fölötte van egyet". Hát, nem túl elegáns formája ez a virágvételnek...

A várható kellemetlenségek ellenére ma reggel én is elmentem virágot venni. Semmi flanc, semmi hivalkodás, de a virág láttán feleségem arcán mégis megjelent a mosoly. Megérte.
Neki és minden nőnemű olvasómnak sok örömöt és Isten áldását kívánom nőnap alkalmából is!

3 megjegyzés:

  1. Ha minden nap vitt virágot a feleségének, és most volt a 70. házassági évfordulójuk, hogy jött ki a 3000 csokor?
    70*365 + a szökőévek, az kb. 25567 csokor.
    De ha csak minden héten vitt virágot, az is 3640.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz. Elírtam. Valójában minden héten vitt egy virágcsokrot. Elnézést. A hír egyébként az alábbi linken elolvasható: http://www.nlcafe.hu/csalad/20120124/3000_viragcsokor_70_ev_hazassag_alatt__a_tartos_kapcsolat_titka/

      Törlés
    2. Tévedésem javítottam, köszönöm a figyelmeztetést.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Összes oldalmegjelenítés