2011. december 17., szombat

Változó apakép


Négy évesen: Az én apukám mindent tud.
Öt évesen: Az ép apukám nagyon sokat tud.
Hat évesen: Az én apukám okosabb, mint a tied.
Nyolc évesen: Apu nem mindent tud jól.
Tíz évesen: Apu gyerekkorában biztos minden másképp volt.
Tizenkét évesen: Á, apunak erről fogalma sincs! Olyan öreg, hogy már nem is emlékszik a gyerekkorára.
Tizennégy évesen: Ne is törődj a faterommal! Olyan régimódi!
Huszonegy évesen: Hogy ő? Ugyan már, képtelen haladni a korral.
Huszonöt évesen: Na igen, tud ezt-azt, de hát ennyi idő alatt nem is csoda, ha
ragadt rá valami.
Harminc évesen: Talán kérdezzük meg apa véleményét is! Elvégre ő a
legtapasztaltabb.
Harmincöt évesen: Egy lépést sem teszek, amíg apámmal nem beszéltem.
Negyven évesen: Kíváncsi vagyok, apám hogy csinálta volna ezt. Olyan okos volt,
és elképesztően tapasztalt.
Ötven évesen: Bármit odaadnék, ha most itt lehetne apám, és megbeszélhetném
vele ezt a dolgot. Kár, hogy annak idején nem értékeltem az eszét. Sokat
tanulhattam volna tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Összes oldalmegjelenítés